Projecten

Warmetruiendag

 

De jaarlijkse Warmetruiendag is een landelijke campagne van Greenchoice in samenwerking met Klimaatverbond Nederland. Elk jaar rond 6 februari laat heel Nederland op deze dag zien wat er wordt gedaan om energie te besparen. De Warmetruiendag biedt een podium om alle energiebesparingssuccessen te delen en is daarmee de landelijke energiebesparingsdag met als icoon de warme trui.

Als accountmanager ben ik sinds 2014 verantwoordelijk voor het werven van gemeenten en onderwijsinstellingen. Daarbij zorg ik voor samenwerking met andere organisaties door deelname relevant te maken in de context van de waarden en visie van deze organisaties. Sinds 2018 werk ik mee aan de contentcreatie. 

Elk jaar verloopt de samenwerking met Nathalie van Loon (projectleider, en eigenaar Campagnewinkel) goed. Nathalie zegt hierover:

“Ik vind het heel prettig om met Nienke samen te werken. Een gedreven professional die weet wat ze doet, prettig meedenkt en goed aanscherpt en vooral ook gáát!”

In 2019 legde ik Cisca Dresselhuys en andere BN'ers langs de Warmetruienmaatlat voor Warmetruiendag.